Welcome to our precious blog, hope you enjoy reading
RSS

Our Main Blog

Oct 23, 2008

4th Month

Alhamdulillah, mabuk2 ke, penin2 ke sepanjang ke hari ni tak pernah dialami lg.. Muntah pon dah brenti sejak raya hari tu.. Life saya macam biasa, cumenyer dah x dapat makan nenas dan jugak air tebu.. Yela, risau jugak kan, baik mencegah sebelum terlambat..

Setakat ni selera makan saya pon ok, x berubah sedikit pon, malah makin berselera lagi..hahahaha.. Cume, yg berbeza dari biasa ialah, skang ni saya kurang menggemari udang..huhuhu.. klu dulu (b4 peknen), pantang nampak udang, mesti saya makan dgn behnya, plg kurang 7 ekor udang..hohoho..siap mintak yg hubby punyer..hihihi.. Tapi skang nih, nak abihkan 4 ekor udang pon blom tentu, siap bagi dkt hubby lg.. Terkujat mamat tuh, bese udangnya akan disonglap tp kali nih ditambah pulak..hehehe..

Cyst pon dah menghilang..hihihi..sukernya rasa hati pas blk dr appointment ngan Dr. HTAA.. So lepas nih dah takyah membuang masa dan tenaga (yelaa..jauh gak dr UMP ke HTAA tuh even naik keta pon..) menunggu giliran utk berjumpa ngn doc kt HTAA tuh (kekdg amik masa sejam br dpt jupe doc).. gi sana semata2 utk cek cyst shj, sbb cek bulanan saya wat kt kinik kesihatan gambang jek (dekat sket ngn UMP)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails